بیان

پاییز بهار یست که عاشق شده است.

بیان

پاییز بهار یست که عاشق شده است.

مادر

Mamma
You gave life to me
Turned a baby into a lady

Mamma
All you had to offer
Was the promise of a lifetime of love

Now I know
There is no other
Love like a mother's love for her child

And I know
A love so complete
Someday must leave
Must say goodbye

Goodbye's the saddest word I'll ever hear
Goodbye's the last time I will hold you near
Someday you'll say that word and I will cry
It'll break my heart to hear you say goodbye

Mamma
You gave love to me
Turned a young one into a woman

Mamma
All I ever needed
Was a guarantee of you loving me

'Cause I know
There is no other
Love like a mother's love for her child

And it hurts so
That something so strong
Someday will be gone, must say goodbye

Goodbye's the saddest word I'll ever hear
Goodbye's the last time I will hold you near
Someday you'll say that word and I will cry
It'll break my heart to hear you say goodbye

But the love you gave me will always live
You'll always be there every time I fall
You are to me the greatest love of all
You take my weakness and you make me strong
And I will always love you 'til forever comes

And when you need me
I'll be there for you always
I'll be there your whole life through
I'll be there this I promise you, Mamma

Mamma, I'll be
I'll be your beacon through the darkest nights
I'll be the wings that guide your broken flight
I'll be your shelter through the raging storm
And I will love you 'till forever comes

Goodbye's the saddest word I'll ever hear
Goodbye's the last time I will hold you near
Someday you'll say that word and I will cry
It'll break my heart to hear you say goodbye

'Till we meet again...
Until then...
Goodbye 

اینجاست 

مامان، تو به من زندگی بخشیدی و نوزادی رو به بانویی بدل کردی.

و تمام اون چیزی که برای ارائه داشتی، عشق مادام العمرت بود

و حالا می دونم که هیچ عشقی مثل عشق مادر به فرزندش نیست.

و حالا می دونم که این عشق کامل ، یه روزی مجبور به وداع میشه

و باید خداحافظی کنه

خداحافظی ای که غمگین ترین کلمه ایست که خواهم شنید

خداحافظی ای که آخرین زمانیست که تورو نزدیک خودم دارم

یک روزی تو این کلمه رو می گی و من گریه خواهم کرد

و قلبم از شنیدن خداحافظی تو خواهد شکست

مامان تو به من عشق بخشیدی و یه دختر جوون رو به زنی کامل بدل کردی

مامان، تمام چیزی که من نیاز داشتم، تضمین عشق تو به من بود

برای اینکه حالا می دونم هیچ عشقی مثل عشق مادر به فرزندش نیست.

اگه چیزی به این قدرت ، روزی بره و خداحافظی کنه واقعا درد آوره

خداحافظی ای که غمگین ترین کلمه ایست که خواهم شنید

خداحافظی ای که آخرین زمانیست که تورو نزدیک خودم دارم

یک روزی تو این کلمه رو می گی و من  خواهم گریست

اما عشقی که تو به من بخشیدی تاابد زنده خواهد ماند

و تو همیشه حضور داری ،اون زمانی که من زمین می خورم

تو  باعظمت ترین عشق هستی

تو ضعف های منو می گیری وبه من قدرت میدی و من تا ابد دوستت خواهم داشت

و هر وقت که به تو نیاز دارم ،حضور داری

تو برای من حضور داری، تا همیشه

و من از آغاز تا انتهای عمر با تو خواهم بود

و این قولیست که به تو دادم

من در تاریکترین شبها، فانوس راهنمای تو ام

در زمانی که بال پروازت شکسته، بالهای توام و در طوفانهای سهمگین زندگی،پناهگاهتم

وتا ابد دوستت خواهم داشت

تا زمانی که دوباره همدیگر رو ملاقات کنیم

تا بعد ، خداحافظ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد