بیان

پاییز بهار یست که عاشق شده است.

بیان

پاییز بهار یست که عاشق شده است.

بی تو می گیره نفسم

 

نمی توانم عهـد کنم که تغییر نخواهم کرد!
نمی توانم عهـد کنم که روحیات متفاوت نخواهم داشت!
نمی توانم عهـد کنم که گاهی احساسات تو را جریحه دار نکنم!
نمی توانم عهـد کنم که آشفته نخواهم شد!
نمی توانم عهـد کنم که همواره قوی خواهم بود!
نمی توانم عهـد کنم که قصوری نخواهم کرد!

 نمی توانم عهـد کنم که هرگز خشمگین نشوم!

نمی توانم عهـد کنم که هرگز آزارت ندهم!
اما...  

می توانم عهـد کنم که همواره پشتیبانت باشم.
می توانم عهـد کنم که افکار و احساستم را با تو شریک شوم.
می توانم عهـد کنم که در همه سختیها کنارت باشم.

می توانم عهـد کنم که در جاده زندگی همراهت باشم.
می توانم عهـد کنم که تو را درک نمایم.
می توانم عهـد کنم که با تو صادق باشم.
می توانم عهـد کنم که با تو بگریم و بخندم.
می توانم عهـد کنم که در راه رسیدن به اهدافت یارت باشم. 

اما...
بیش از همه میتوانم دوستت بدارم..................

نظرات 1 + ارسال نظر
ناصر جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:36 ب.ظ

سلام- عالی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد