بیان

پاییز بهار یست که عاشق شده است.

بیان

پاییز بهار یست که عاشق شده است.

یک دعا

خدایا! کمکم کن تا همیشه تسلیم اراده تو باشم.
خداوندا! یاریم کن تا آنچه را تو زود می خواهی من نیز زود بخواهم و آنچه را تو دیر می خواهی توان صبر کردنش را داشته باشم و زود نخواهم.
خدایا یاریم ده تا هیچوقت از حضور تو غایب نشوم.
خدایا عشق را در وجود من جاری نما.
بگذار تا همیشه به یاد داشته باشم که پناهی به بزرگی و مهربانی تو دارم و هیچگاه ناامید نگردم.
به من کمک کن تا بتوانم هر روز بیشتر و بیشتر رشد کنم و به تو نزدیکتر گردم.
خدای من به خاطر تمامی لحظه های زندگیم و برای هر آنچه به من داده و نداده ای، شکر

نظرات 1 + ارسال نظر
ناصر سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:47 ب.ظ

بسیار خوب بود وقتی ما خدا را میخواهیم به این معنی است که خدا ما را خواسته است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد